Νέες αποκαλύψεις φέρνει στο φως της Δημοσιότητας το zougla.gr
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η εμπορική αμαξοστοιχία, δεν συγκρούστηκε με την επιβατική μετωπικά Μηχανή με μηχανή αλλά ο οδηγός της επιβατικής επιδεικνύοντας στάση αυτοθυσίας, φρέναρε με το σύστημα πέδησης με στόχο να εκτροχιάσει την εμπορική αμαξοστοιχία. Η μηχανή και το δεύτερο βαγόνι βγήκαν εκτός πορείας με αποτέλεσμα η επιβατική αμαξοστοιχία να συγκρουστεί με το τρίτο βαγόνι της εμπορικής.
Κι εδώ αρχίζει μι σειρά αποκαλύψεων, που οδηγούν στο συμπέρασμα ότι το ύποπτο φορτίο, έφερε η τρίτη αμαξοστοιχία, αφού επί της ουσίας με αυτήν συγκρούστηκε η επιβατική.
Παρουσιάζει μι σειρά από αποδεικτικά στοιχεία, τα οποία οδηγούν στο συμπέρασμα ότι η τρίτη αμαξοστοιχία, δεν μετέφερε ελάσματα, αλλά εκεί βρισκόταν πιθανώς το παράνομο φορτίο που οδήγησε στην έκρηξη, με κυριότερο αυτό της μη ύπαρξης συρματόσχοινων στα πλάγια της πλατφόρμας, μα τα οποία βάσει της νομοθεσίας, δένονται τα προεξέχοντα φορτία. Ενώ δηλαδή στις τέταρτη και πέμπτη πλατφόρμα υπάρχουν τα συρματόσχοινα περίδεσης των ελασμάτων, στην τρίτη δεν υπάρχουν.
Υπάρχει πληροφορία ότι δύο βαγόνια που προσαρτήθηκαν στην εμπορική αμαξοστοιχία, ήλθαν τελευταία στιγμή από τα Σκόπια.
Τέλος, αμφισβητείται η γνησιότητα του βίντεο που ο κ. Καπερνάρος παρέδωσε εκ μέρους της Hellenic train .
Διαβάστε το πολύ ενδιαφέρον άρθρο εδώ